Powrót & wymiana towaru
Procedura zwrotu i wymiany
Wydrukuj i wypełnij Formularz zwrotu. Do zwracanego towaru dołącz wypełniony formularz wraz z kopią faktury.
Paczkę możesz wysłać na adres: Packeta, Kod zwrotny: 99381450, Mostowa 4, 43–400 Cieszyn (w adresie należy wpisać identyfikator adresu zwrotnego 99381450).
Przesyłkę wyślij pocztą lub innym lokalnym przewoźnikiem na adres zwrotny Packeta.pl. Przesyłka musi być owinięta w nieprzezroczystą folię lub inne nieprzezroczyste opakowanie.
Uwaga: Nie wysyłaj przesyłki za pobraniem! W takim przypadku przesyłka nie zostanie przez nas przyjęta.
Ważna informacja: termin zwrotu wynosi 14 dni od otrzymania towaru. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Zwracany towar musi być w oryginalnym opakowaniu i ze wszystkimi etykietami. Nie wysyłaj zwracanego towaru za pobraniem, taka przesyłka nie zostanie przyjęta.
Podczas wymiany towarów
Wydrukuj i wypełnij Formularz wymiany towarów. Zalecamy sprawdzenie dostępności produktów na stronie www.sivashop.pl, o które prosisz. Następnie wyślij nam e-mail na adres info@sivashop.cz, gdzie podasz nam numer zamówienia i wymaganą wymianę. Zarezerwujemy dla Ciebie towar jeszcze przed dotarciem do nas paczki, dzięki czemu masz pewność, że towar nie zostanie sprzedany.
W przypadku, gdy wymiana odbywa się na kwotę mniejszą niż pierwotna cena towaru, prosimy o podanie numeru konta, abyśmy mogli zwrócić nadpłatę. Jeśli wymieniany towar ma wyższą cenę, wyślemy go za pobraniem.
Reklamacja towaru
Procedura reklamacyjna
Wydrukuj i wypełnij Formularz reklamacyjny. Do reklamowanego towaru dołącz wypełniony formularz wraz z kopią faktury.
Paczkę możesz wysłać na adres: Packeta, Kod zwrotny: 99381450, Mostowa 4, 43–400 Cieszyn (w adresie należy wpisać identyfikator adresu zwrotnego 99381450)
Przesyłkę wyślij pocztą lub innym lokalnym przewoźnikiem na adres zwrotny Packeta.pl. Przesyłka musi być owinięta w nieprzezroczystą folię lub inne nieprzezroczyste opakowanie. Uwaga: Nie wysyłaj przesyłki za pobraniem! W takim przypadku przesyłka nie zostanie przez nas przyjęta.
Ważna informacja: nie wysyłaj towaru za pobraniem, taka przesyłka nie zostanie przyjęta. Faktura służy jako karta gwarancyjna, okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Klient zobowiązany jest do złożenia reklamacji niezwłocznie po stwierdzeniu wady. Maksymalny czas na rozpatrzenie reklamacji to 30 dni. Reklamacji nie można składać w przypadku wad powstałych w wyniku nieprawidłowego użytkowania i nieproporcjonalnego zużycia.