Warunki handlove

Ogólne warunki handlowe 

Postanowienia wstępne

Ogólne warunki handlowe (dalej tylko „OWH“) stosuje się do zakupów w sklepie internetowym www.sivashop.pl Te OWH regulują stosunki między stronami umowy sprzedaży (faktury), gdy z jednej strony jest firma Ing. Roman Chamrad, Střelniční 338, 738 01 Frýdek-Místek, Republika Czeska, IČ 65475259, kierujący strony internetowe www.sivashop.pl, jako sprzedawca (dalej tylko „Sprzedawca“) i na stronie odwrotnej kupujący (dalej tylko „Kupujący“ lub „klient“).

Gdy kupujący złoży zamówienie, potwierdza, że zapoznał się z tym regulaminem OWH, i że się z nim zgadza, z pełnym tekstem skutecznym w momencie złożenia zamówienia.

Ceny w katalogu

Wszystkie ceny są w momencie wysłania zamówienia umowne i są zawsze aktualne i ważne. Ceny są ostateczne, czyli zawierają VAT. Specjalne oferty są ważne do wysprzedania zapasów lub na czas określony.

Rejestracja

Zachęcamy Państwo do komfortowego i korzystnego zakupu za pomocą rejestracji. Kupować jednak można też bez rejestracji.Traci Państwo jednak możliwość śledzenia zamówień, podgląd listy wszystkich utworzonych zamówień oraz możliwość nie wypełniania wszystkich danych przy kolejnej wizycie. Rejestracja polega na wypełnieniu Pańskich danych: imię, nazwisko, adres, imię użytkownika, no i hasło. Aby się zarejestrować, kliknij link w prawym górnym rogu na Twoje konto, a następnie Utwórz konto. Pojawi się strona z formularzem do wypełnieni.

Wszystkie dane trzeba napisać do odpowiednich pól. Pola oznaczone symbolem „Obowiązkowe dane“ trzeba obowiązkowo wypełnić, żeby móc się zarejestrować. Po wypełnieniu wszystkich potrzebnych informacji, kliknij na przycisk „Rejestrować“. Jeżeli są jakieś pola źle wypełnione, lub zapomniano ich wypełnić, ponownie pojawi się formularz rejestracyjny i będzie trzeba poprawić, lub dopełnić potrzebne informacje. Jeżeli jest wszystko w porządku pojawi się strona z informacją o udanej rejestracji. Od tego momentu stają się Państwo rejestrowanymi klientkami.  Następna wizyta nie będzie już tak komplikowana, wystarczy tylko wypełnić pole z imieniem użytkownika i hasło. Wtedy będą Państwo zalogowani.

Użytkownik może kiedykolwiek zmienić dane na swoim profilu. Wszystkie dane osobowe wypełniane podczas rejestracji są poufne. Sprzedawca ma obowiązek usunięcia konta użytkownika i jego danych, jeżeli klient o to pisemnie poprosi.

Koszyk

Jeżeli wybrano już produkty które chcecie kupić, trzeba najpierw włożyć je do wirtualnego koszyku. Aby to zrobić kliknij na przycisk „Włożyć do koszyka“ przy wybranym produkcie.  Wnet gdy zostanie towar włożony do koszyka, wyświetli się zawartość Pańskiego koszyka. Przy każdej pozycji produktu można regulować ilość sztuk.  Aby usunąć towar z koszyka trzeba napisać do pola z ilością sztuk numer zero, lub przycisnąć czerwone x na końcu rządku. Podana cena jest tylko sumą cen wszystkich produktów w koszyku, ostateczna cena zamówienia włącznie z kosztami za dostawe zobaczycie jeszcze przed dokończeniem zamówienia. Teraz mogą Państwo kontynuować wybór dalszych produktów, które chcą Państwo kupić. Można tak zrobić klikając na przycisk „Kontynuować zamówienie“. Kiedykolwiek można do koszyka powrócić przyciśnięciem na link Koszyk, który jest umieszczony na górze, gdzie jest widoczna także aktualna cena zawartości koszyka. Jeżeli są już wszystkie produkty w koszyku, trzeba nacisnąć przycisk „Zamówić“, gdzie można dokończyć zamówienie towaru. Kupujący zobowiązany jest do podania prawidłowego i kompletnego adresu pocztowego, na który ma być wysłany zamówiony towar. Kupujący zobowiązany jest do usunięcia zamówionego towaru i zapłaty ceny całkowitej. Całkowitą cenę Klient rozumie podczas wypełniania zamówienia przed jego wiążącym potwierdzeniem. Jeśli kupujący zmieni swoje zamówienie, ważne jest, aby jak najszybciej skontaktować się z obsługą e-sklepu w sprawie anulowania lub modyfikacja zamówienia telefonicznie pod numerem +420 773 989 977 lub e-mailem info@sivashop.pl

Potwierdzenie zamówienia

Po złożeniu zamówienia w koszyku natychmiast powiadomimy Was za pośrednictwem e-mailu i potwierdzimy Pańskie zamówienie. Sprzedawca jest zobowiątany, że Kupujący otrzyma towar, który jest przedmiotem zakupu i umożliwi nabycie prawa własności dotyczące tego tawaru. Kupujący jest zobowiązyny do tego, że przyjmie towar i zapłaci Sprzedawcy cenę kupna.

Sposoby dostarczenia towaru

Towar odesyłamy tak szybko, jak to możliwe. Towar zasyłamy na adres dostawy zaznaczony w zamówieniu. Jeżeli nie będziemy mieli podany towar w składzie, natychmiast Was będziemy kontaktowali i domówimy się z Państwem na wymianie towaru lub anulowaniem zamówienia. W przypadku, gdy kupujący towar dostarczany przedsiębiorcą nie odbierze, sprzedający może zażądać zwrotu wszystkich kosztów z tym związanych (opłata pocztowa + zapakowanie).

Sposoby transportu towaru

Możesz wybrać następujące sposoby transportu towarów:

  1. Kurier GLS 9 zł - GLS to usługa transportowa, która dostarcza towary do domu, pracy itp. Kierowca GLS skontaktuje się z Tobą telefonicznie i zorganizuje przekazanie przesyłki. Czas dostawy na terenie całej Polski to 2-3 dni robocze.
  1. Paczkomat InPost 9 zł - Paczka będzie przechowywana w wybranym przez Państwo w koszyku oddziale Paczkomat InPost.

Z wyprzedzeniem skontaktujemy się z Tobą w sprawie przechowywania. Państwa przesyłka w oddziale Paczkomat InPost, gdzie również otrzymasz hasło do wydania.

Ważne ostrzeżenie: Nie wysyłamy towarów ponadgabarytowych do Paczkomatu InPost.

Dostawa standardowa Paczkomatu InPost:

Maksymalna waga przesyłki: 5 kg

Maksymalny rozmiar jednej strony przesyłki: 70 cm

Maksymalna suma wymiarów wszystkich trzech stron przesyłki: 120 cm (np. przesyłka o wymiarach 50x40x30cm)

Sposoby płatności

Płatności za towar można dokonać w następujący sposób:

1. Płatność kartą kredytową

Płatności online zapewnia nam bramka płatności ComGate. Usługodawca, ComGate Payments, a.s., jest licencjonowaną instytucją płatniczą działającą pod nadzorem Czeskiego Banku Narodowego. Płatności dokonywane przez bramkę płatniczą są w pełni zabezpieczone, a wszystkie informacje są szyfrowane.

Najszybszy sposób płacenia online. W interfejsie bramki płatności ComGate wprowadź numer karty, datę ważności oraz kod CVC - trzy cyfry, które znajdziesz na pasku podpisu na odwrocie karty. Wszystko jest zabezpieczone standardem 3D Secure, dlatego prawdopodobnie zostaniesz poproszony o podanie kodu numerycznego, który otrzymasz SMS-em ze swojego banku.

 

Szybkie płatności online

Płatność natychmiastowa za pośrednictwem bankowości internetowej. Bramka płatności ComGate przekierowuje Cię do Twojej bankowości internetowej, gdzie jak zwykle logujesz się i potwierdzasz przygotowane już zlecenie płatności.

                                                                                 

Po dokonaniu płatności zostaniesz przekierowany z powrotem do sklepu. Płatność zostanie natychmiast potwierdzona, bezzwłocznie będziemy kontynuować realizację zamówienia. Sprzedający wysyła towar niezwłocznie po otrzymaniu potwierdzenia płatności. Przelewy pieniężne są realizowane za pośrednictwem konta ComGate Payments, a.s. (link do ComGate Payments, a.s.) Ufne dane wejściowe, które wprowadzasz do systemu bankowości internetowej, są chronione przez bankowe bramki płatnicze i nie przedostają się do środowiska osób trzecich. Podmioty przetwarzające płatności widzą tylko te informacje o transakcji, które bank dostarcza im z wysłaną transakcją. Zawierając umowę kupna, kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych kontaktowych przez sprzedającego do czasu jego pisemnego sprzeciwu wobec tego przetwarzania. Dane kontaktowe podane przez kupującego podczas składania zamówienia służą wyłącznie do naszego użytku i nie będą udostępniane innym podmiotom za wyjątkiem podmiotów przetwarzających płatności. ComGate Payments, a.s., Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové , e-mail: platby-podpora@comgate.cz, tel: +420 228 224 267.

2. Przelew bankowy

Po skompletowaniu i wysłaniu zamówienia wpłać odpowiednią kwotę na nasze konto bankowe:

IBAN PL79 1020 1390 0000 6902 0699 0933 Bank Polski, BIC/SWIFT: BPKOPLPW

IBAN CZ31 2010 0000 0026 0209 8251 Fio Banka, BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Nie zapomnij podać numeru zamówienia jako symbolu zmiennej (jest on podany na przykład na stronie śledzenia zamówienia lub w e-mailu o otrzymanym zamówieniu). Natychmiast po wpłynięciu kwoty na nasze konto towar zostanie wysłany do Panstwa

Odbiór towarów

Kupujący w swoim własnym interesie sprawdzi integralność opakowania przy odbiorze towaru. W przypadku uszkodzenia opakowania sporządzi z przewoźnikiem protokół uszkodzenia przesyłki. Kupujący po otrzymaniu przesyłki powinien sprawdzić poprawność dostarczonego (zamówionego) towaru zgodnie z fakturą, która została mu przesłana w formie elektronicznej w załączniku do e-maila z informacją o zamówieniu, a w przypadku niezgodności niezwłocznie (albo telefonicznie pod numerem +420 773 189 977 lub e-mailem na adres info@sivashop.pl w celu poinformowania obsługi e-sklepu.

 

Odstąpienie od umowy kupna

Jeśli towar z jakiegokolwiek powodu nie odpowiada Ci, masz możliwość jego wymiany lub zwrotu bez podania przyczyny. Możesz odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od następnego dnia po otrzymaniu towaru, w tym terminie wystarczy wysłać odstąpienie. Towar odsyłany na nasz adres nie może nosić śladów użytkowania (zapach, pranie, inne ślady użytkowania) oraz w miarę możliwości być zapakowany w oryginalne nieuszkodzone opakowanie z metkami w stanie i wartości otrzymanego towaru. Odstąpienie od umowy w terminie 14 dni nie może być rozumiane jako możliwość bezpłatnego wypożyczenia towaru. Aby zwrócić towar i pieniądze do paczki, dołącz kopię faktury i wypełniony wzór Formularza odstąpienia od umowy. Aby wymienić towar należy włożyć do paczki kopię faktury oraz wypełniony wzór formularza wymiany towaru. Zwracany produkt możesz wymienić na dowolny towar z oferty. Jeśli cena wybranego towaru jest wyższa, pozostałą część zapłacisz przy odbiorze przesyłki. Jeśli cena jest niższa, niż produkt, który wysyłasz do wymiany, zwrócimy Ci różnicę w cenie w ciągu 14 dni od otrzymania zwracanego produktu. Jeżeli kupujący odstąpi od umowy, sprzedawca zwróci mu bez zbędnej zwłoki, niepóźniej, niż czternaście dni po odstąpieniu od umowy, wszystkie środki otrzymane od niego na podstawie umowy. Jeżeli towar został dostarczony kupującemu nieodpłatnie podczas pierwotnej dostawy towaru, sprzedający nie zwróci kupującemu kosztów dostawy. Przy zwrocie towaru zostanie Ci zwrócona cena zakupionego towaru wraz z kosztami wysyłki tj. za paczkę, którą sprzedawca wysyła na Twój adres. Nie dotyczy przesyłek wysyłanych przez kupującego. Jeżeli towar został dostarczony kupującemu nieodpłatnie podczas pierwotnej dostawy towaru, sprzedający nie zwróci kupującemu kosztów dostawy. W przypadku zwrotu tylko części towarów z faktury wysokość rabatu ilościowego i lojalnościowego zostanie przeliczona, lub inne rabaty podane na fakturze i związane ze zwracanym towarem. Jeśli chcesz wymienić towar, nie obciążymy Cię opłatą za pierwszą wymianę. Oznacza to, że płacisz nam tylko opłatę pocztową, nie zwracasz opłaty pocztowej. Nie wysyłaj zwracanego towaru za pobraniem. Przesyłka otrzymana w ten sposób nie zostanie przyjęta. Wyślij paczkę na adres sprzedawcy, a mianowicie: Packeta Poland Kod zwrotny: 99381450 Panattoni Park Bielsko-Biała ul. Księdza Józefa Londzina 106 43-382 Bielsko-Biała W adresie należy wpisać identyfikator adresu zwrotnego 99381450

Procedura wymiany towaru

Przy wymianie towaru wyślij nam towar wraz z kopią faktury i wypełnionym wzorem Formularza wymiany towaru. Zalecamy sprawdzenie dostępności produktów na stronie www.sivashop.pl, które chcesz wymienić. Następnie wyślij nam e-mail na adres info@sivashop.pl, gdzie podasz nam numer zamówienia i wymaganą wymianę. Zarezerwujemy dla Ciebie towar jeszcze przed dotarciem do nas paczki, dzięki czemu masz pewność, że towar nie zostanie sprzedany. W przypadku wymiany na mniej pieniędzy, niż pierwotnie, prosimy o podanie numeru konta, abyśmy mogli zwrócić nadpłatę. Jeśli wymiana jest wyższa, towar wyślemy po zapłaceniu różnicy. Paczkę możesz wysłać na adres sprzedawcy, a mianowicie: Packeta Poland Kod zwrotny: 99381450 Panattoni Park Bielsko-Biała ul. Księdza Józefa Londzina 106 43-382 Bielsko-Biała W adresie należy wpisać identyfikator adresu zwrotnego 99381450

 

Prawa i obowiązki sprzedawcy

Sprzedający jest zobowiązany do zrealizowania wiążącego zamówienia i wysłania zamówionego towaru pod wskazany adres dostawy. Integralną częścią przesyłki jest faktura za zakupiony towar, którą otrzymasz w formie elektronicznej na e-mail. Wszystkie dane osobowe podane podczas rejestracji są poufne i nie mogą być wykorzystywane do innych celów. Sprzedający ma prawo odrzucić zamówienie, jeśli kupujący wielokrotnie nie wywiązuje się ze swojego obowiązku odbioru towaru i zapłaty ceny zakupu lub stałe, zmieniając swoje wymagania bez przyjmowania przesyłki. Sprzedający ma prawo odstąpić od umowy kupna (wiążące zamówienie), jeśli towaru nie ma na stanie i nie zgadza się na inne rzeczy.

Ochrona danych osobowych

Link do nowych warunków ochrony danych osobowych obowiązujących od 14 kwietnia 2020 r. znajduję się tutaj. „Zadowolenie z zakupu określamy za pomocą ankiet e-mailowych w ramach programu Customer Verified, w który zaangażowany jest nasz sklep internetowy. Wysyłamy je do Ciebie za każdym razem, gdy kupujesz u nas, jeśli w rozumieniu § 7 ust. 3 ustawy nr 480/2004 Coll. O niektórych usługach społeczeństwa informacyjnego, nie odmówisz ich wysłania. Przetwarzamy dane osobowe w celu przesyłania ankiet w ramach programu Zweryfikowany Klient na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu, jakim jest ustalenie Twojego zadowolenia z dokonanych u nas zakupów. Korzystamy z procesora, który jest operatorem portalu Heureka.cz, aby wysyłać ankiety, oceniać Twoje opinie i analizować naszą pozycję rynkową; W tym celu możemy przekazywać informacje o zakupionym towarze oraz Twój adres e-mail. Twoje dane osobowe nie są przekazywane żadnej osobie trzeciej do jej własnych celów podczas wysyłania kwestionariuszy e-mail. Możesz w dowolnym momencie sprzeciwić się wysyłaniu ankiet e-mailowych w ramach programu Zweryfikowany przez klienta, odrzucając inne ankiety za pomocą linku w kwestionariuszu e-mailowym. W przypadku sprzeciwu nie prześlemy dalej ankiety.”

Warunki gwarancji 

Warunki gwarancji na towary są regulowane przez procedurę reklamacyjną sprzedawcy oraz odpowiednie przepisy prawne Republiki Czeskiej. Dokument zakupu zazwyczaj służy jako karta gwarancyjna (szczegóły w procedurze reklamacyjnej). Gwarancja na zakupione u nas towary wynosi ustawowe 24 miesiące.

Bony prezentowe

Kupujący może kupić bony upominkowe o różnej wartości. Przy zakupie vouchera niemożna zastosować żadnych zniżek od pierwotnej ceny. Kupony podarunkowe można wykorzystać wyłącznie na zakup towarów z naszej oferty, niemożna ich wymienić na pieniądze. W przypadku zwrotu towaru, na który wykorzystano bon podarunkowy, klient może wybrać inny towar. Pieniądze nie podlegają zwrotowi.

Procedura reklamacyjna 

Postępowanie reklamacyjne regulują aktualne przepisy Kodeksu Cywilnego. Towar objęty jest 24-miesięczną gwarancją. Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu podanym na dowodzie zakupu (faktura, sprzedawca). W przypadku, gdy w tym czasie wystąpi wada produktu, kupującemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji. W takim przypadku wyślę ​​reklamowany produkt wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym, który może pobrać tutaj: formularz reklamacyjny oraz kopią dowodu zakupu (faktury, karty sprzedaży) na adres Packeta Poland Kod zwrotny: 99381450 Panattoni Park Bielsko-Biała ul. Księdza Józefa Londzina 106 43-382 Bielsko-Biała W adresie należy wpisać identyfikator adresu zwrotnego 99381450. Jeśli towar był reklamowany w przeszłości, przedstawi również dowód reklamacji. W przypadku reklamacji większej ilości towarów konieczne jest wypełnienie Formularza dla każdego z osobna. Towar odesłać do reklamacji czysty. Zapakuj dokładnie w odpowiedni pojemnik. Przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności za źle zapakowane przesyłki, a producent nie udziela gwarancji na towar uszkodzony podczas transportu. Sprzedający ma 30 dni od otrzymania towaru na rozpatrzenie reklamacji. W przypadku zasadności reklamacji, kupującemu przysługuje zwrot niezbędnych kosztów w postaci opłaty pocztowej, którą zapłacił przy wysyłaniu reklamowanego towaru. Jeżeli kupujący wybrał inny niż najtańszy sposób dostarczenia towaru oferowany przez sprzedającego, sprzedawca zwróci kupującemu koszt dostarczenia towaru w wysokości odpowiadającej najtańszemu oferowanemu sposobowi dostarczenia towaru. W takim przypadku zeskanuj dowód dostawy i wyślij go na nasz kontaktowy adres e-mail: info@sivashop.pl W przypadku uznania reklamacji przez producenta, kwota zostanie zwrócona na wskazane przez Ciebie konto. Po rozpatrzeniu reklamacji okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas trwania reklamacji. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji okres gwarancji nie ulega przedłużeniu, a przesyłka nie jest zwracana. Jeżeli reklamacja towaru została załatwiona poprzez wymianę towaru na nowy w ustawowym terminie, okres gwarancji biegnie na nowo od dnia zgłoszenia reklamacji. Wszystkie dokumenty reklamacyjne należy zawsze starannie przechowywać.

Postanowienia końcowe

Sprzedający informuje Kupującego, że w przypadku powstania sporu pomiędzy Kupującym a Sprzedającym na podstawie Umowy Sprzedaży lub Umowy o Świadczenie Usług, którego nie można rozwiązać w drodze wzajemnego porozumienia, Kupujący może wnieść pozasądowe rozstrzygnięcie takiego sporu do wyznaczony pozasądowy podmiot rozstrzygający spory konsumenckie:

Czeska Inspekcja Handlowa

Główny Inspektorat – Departament ADR

Szczepanska 15

120 00 Praga 2

Republika Czeska

E-mail: adr@coi.cz

Web: adr.coi.cz

Ponadto kupujący może również skorzystać z internetowej platformy rozstrzygania sporów utworzonej przez Komisję Europejską pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/ord/

Elektroniczna ewidencja sprzedaży

Zgodnie z ustawą o ewidencji sprzedaży sprzedający jest zobowiązany do wystawienia kupującemu paragonu. Jednocześnie jest zobowiązany do ewidencjonowania otrzymanego przychodu u administratora podatkowego on-line; w przypadku awarii technicznej najpóźniej w ciągu 48 godzin.